Mai multe detalii despre acest proiect
uVison Optics este un brand care comercializeaza produse de optica medicala.
Propunerea de la inceput a fost sa cream imaginea acestui brand de la zero. S-a dorit sa incepem cu logo-ul, mai apoi cu site-ul pana la crearea de creative pentru identitatea lor online, poze de produse, reclame si asa mai departe.
Colaborarea a fost una de bun augur, pentru ca a iesit cu mult peste asteptarile celor de la uVision Optics chiar si peste asteptarile noastre.
Logo
Culori contrastante degrade.
Forme sugestive denumirii
Slogan
Bannere si Fotografie de produs
Design atractiv
Impact vizual
Grafica
Pentru a putea creste numarul de comenzi este nevoie de reclama afisata pe cat mai multe platforme. Pentru asta creativele nu trebuie schimbate odata la 10 zile pentru a mentine publicul aproape si pentru a-i pastra atentia captata.
Cei de la uVision au creat o editie speciala pentru fanii gaming-ului. Aceasta editie fiind dedicata nisei de gaming, am incercat sa preluam elemente specifice din cele mai jucate jocuri din momentul de fata.
Asa am creat acest teaser pentru gama de gaming ce urmeaza a fi scoasa.
Pentru ca o imagine face cat 1000 de cuvinte , iar noi am dorit sa spunem cat mai multe despre ochelarii uVision Optics, am ales sa facem un video alcatuit din zeci de poze. Asa am putut sa surprindem caracteristicile cheie a ochelarilor pentru copii.
Un scurt Gif jucaus, dar cu impact foarte mare deoarece scoate in evidenta modelul cu clip-on. 2 tipuri de ochelari. Unul pentru PC dar si pentru soare atunci cand se aplica clip on-ul